052-3304158

יצירת קשר בוגרי המכללה מאמרים הרצאות אסטרולוגיה סינית קורסים ואירועים ייעוץ המכללה לפנג שואי ראשי

 


גם אתם יכולים להיות יועצי פנג שואי

למידע על לימודי פנג שואי ואסטרולוגיה סינית ולימודי הכשרת יועצי פנג שואי, צרו עמנו קשר.

המכללה הישראלית לפנג שואי
טלפון: 052-3304158
פנייה בדוא"ל

קורס שנתי להכשרת יועצי פנג שואי

קורס שנתי להכשרת יועצי פנג שואי 2024 נפתח כקורס משולב זום ופרונטלי.
הכשרת יועצי פנג שואי: קורס בוקר\ערב בימי ג' או ה' .
ההרשמה החלה. לפרטים נוספים: 052-3304158 או
צרו קשר

קורס קרוב  ארבעת עמודי הגורל 
לפרטים נוספים: 052-3304158 או צרו קשר

 
 

    לקבלת פרטים והרשמה
    נא מלאו את הטופס:

 








 

פנג שואי - עיצוב קליניקה וחדר הטיפולים


מאת: שהם ויסמן, מנהלת ומרצה במכללה הישראלית לפנג שואי
פורסם במגזין "חיים אחרים" בינואר 2007

 

ה"פנג שווי" היא תורה בת כ-4500 שנה אשר עוסקת בהשפעת סביבת המגורים על האדם. התורה, אשר צמחה בסין,  הייתה חלק מתוך הידע הסודי, שנועד לשמור ולהאריך את חייו של הקיסר בסין העתיקה.
התורה הגיע לפני כמאה שנה למערב, ובעשור האחרון הינה חלק מהאדריכלות של המאה ה 21.
תורה זו חובקת בתוכה את הידע העוסק בקשר בין האדם לסביבתו.לפי שיטה זו קיים קשר גורלי בין מיקום בית או משרד,  ואופן עיצובו- ובין מצבם הבריאותי, הכספי, ואיכות חייהם הכללית של יושביו.
קיימות אסכולות שונות ושיטות מורכבות בתוך הפנג שווי אשר תפקידם הינו לאבחן נכונה את האפשרויות הגלומות במקום מסוים, וליצור את ההתאמה העיצובית למקום.
ההתיחסות לחלל-מקום, כבעל סגולות ריפוי איננה התיחסות חדשה, ואנו יכולים לפגוש בהרבה מסורות ומיתוסים את החיפוש אחרי "מעיין הנצח" ה"שנגרילה" ואותם מקומות מסתוריים אשר הנוכחות הפיזית שלהם הינה נוכחות מרפאה.
להביא כל חדר לרמה אנרגטית אשר יכולה לרפא,  לא בטוח שניתן, אולם בוודאי תהליך ריפוי, מכל סוג מצריך תנאים סביבתיים מסויימים שיכולים לעזור למטפל ולמטופל.
מאחר ובאמת הפנג שווי המסורתי הינו מדוייק מאוד - קשה להציב "כללים" שיתנו מענה לכל חדרי הטיפולים.יחד עם זאת ניסיתי למצוא בכל זאת כמה כללי "עשה ואל תעשה" שמומלץ לזכור, בתקוה שהכוונה ותשומת הלב תביא גם את האינטואיציה לגבי התשובות במקום הספציפי בו מדובר.

כללים בעיצוב קליניקה:

1. רצוי מאוד לא לטפל בבית בו הינך גר, ואים אין ברירה-רצוי לבחור את החדר הקרוב ביותר לדלת.בשום פנים ואופן אין לטפל בחדר השינה ובוודאי לא במיטה בה הנכם ישנים.

2. האיזור המומלץ לבחירת קליניקה הינו איזור עם מספיק אנרגיית יאנג –אנרגיה אקטיבית כמו מרכז עיר או רחוב ראשי, אולם המיקום של הקליניקה עצמה רצוי שיהיה עורפי.

3. ישיבת המטפל במקום בו יש שליטה על מיקום הדלת והחלון, וקבלת תמיכה מקיר –האנרגיה של המטפל הינה חשובה ביותר, והחדר אמור לתמוך קודם כל בו.

4. ניקיון וסדר-רצוי להפריד בין ענייני "משרד" תשלומים וכ'ו-לבין איזור הטיפול, אפילו ע"י בד או מחיצה או ע"י תאורה.

5.רצוי למקם תעודות\ כל סימבול אחר המחצין את נסיונו של המטפל מאחוריו (באזור הגב שלו, על הקיר) או על הקיר הדרומי.

6. רצוי לבחור חדר-אם מדובר בדירה או קומה בבניין, הרחוק ככל האפשר ממפגעי חשמל וקרינה כמו מתח גבוהה, אנטנות סלולריות, שנאים למיניהם וכ'ו.

7. מומלץ לקשט את הקירות באלמנטים הלקוחים מין הטבע, אוביקטים המתארים מים שקטים וצמחיה,  אולם רצוי לא להעמיס גם מזה-ללא ייעוץ פנג שווי מתאים.

8. נרות בחדר הינם מועילים אולם רצוי לבדוק את החברה שמייצרת אותם, לעיתים בנרות ישנם חומרים רעילים. גם קטורת שלכאורה מטהרת, לעיתים יוצרת תחושה של "כובד" .רצוי להשתמש לטיהור במרווה או בשמנים מעודנים.

9. רצוי להמנע משימוש מוגזם בצבע לבן, אשר יוצר תחושה נטרלית מצד אחד אולם לא מאפשר
לגוף להרגע ( הלבן=אלמנט מתכת בפנג שווי) מומלץ לצבוע את הקירות בצבעי ביניים, כמו שמנת או צבעי פסטל.

10. תאורת נאון הינה מזיקה לתהליך טיפולי, ויוצרת לחץ אנרגטי.מומלצות נורות ליבון רגילות.
ורצוי שימוקמו על הקירות ולא בתקרה.

11. ישיבה או שכיבה מתחת לקורות, או באזורים עמוסים כמו מדפים או ארונות איננה מאפשרת לגוף להרגע ולקבל את הטיפול, מיקום המטופל צריך להיות נטרלי ושקט ככל האפשר.

12. בפנג שווי מסורתי ישנם חדרים שאינם ראויים לטיפול ואף יוצרים מחלות, במידה והמטפל חש שמנקודת זמן בה החל לטפל בחדר\קליניקה מסויימת, הטיפולים אינם מועילים-רצוי להזמין ייעוץ מקצועי לבדיקת המקום מבחינה אנרגטית.

© המכללה הישראלית לפנג שואי    052-3304158